
Managementassistent
- Hybride
- Tilburg, Noord-Brabant, Nederland
- € 3.908 per maand
- FMO
Functieomschrijving
Tilburg | Overheid | 24 uur per week | Hybride werken mogelijk
Ben jij op zoek naar een afwisselende functie waarin je jouw organisatorisch talent, discretie en gevoel voor bestuurlijke verhoudingen volop in kunt zetten? Wil je werken in een betekenisvolle organisatie die zich inzet voor een gezonde leefomgeving? Dan is deze baan echt iets voor jou!
Jouw rol
Als managementassistent krijg je de ruimte om zelfstandig te werken, jouw kwaliteiten in te zetten op verschillende vlakken én je verder te ontwikkelen binnen een maatschappelijk betrokken organisatie. Je verdeelt je tijd over drie rollen – wat jouw werkweek niet alleen dynamisch maakt, maar ook waardevol en impactvol. Daarnaast werk je in een team én organisatie waar vertrouwen, flexibiliteit en collegialiteit centraal staan.
Je verdeelt je tijd over drie hoofdtaken:
Managementassistent (± 12 uur per week)
Je voert uiteenlopende ondersteunende werkzaamheden uit voor collega’s binnen de staf en het management. Denk aan agendabeheer, vergaderingen plannen, administratieve ondersteuning en communicatie rondom interne processen. Jouw werk zorgt ervoor dat alles achter de schermen soepel verloopt.
Secretariële ondersteuning OR (± 8 uur per week)
Je ondersteunt de ondernemingsraad (OR) bij alle organisatorische en administratieve werkzaamheden. Je bereidt vergaderingen voor, stelt agenda’s op, notuleert en bewaakt de voortgang van afspraken. Ook zorg je voor een goede communicatie tussen de OR en de organisatie. Deze rol vraagt om discretie, accuratesse en inzicht in bestuurlijke verhoudingen.
Ondersteuning Concernjurist (± 4 uur per week)
Je biedt secretariële ondersteuning aan de concernjurist. Denk aan agendabeheer, verslaglegging en het voorbereiden van stukken. De exacte taken stemmen we in overleg af, afhankelijk van de behoefte op dat moment.
Je team
Het team FMO (Facilitair en managementondersteuning) is een dynamische groep, die bestaat uit vijf enthousiaste managementassistenten, twee facilitair medewerkers en een coördinator. Samen vormen we een hecht team waarin iedereen met zijn eigen kracht kan uitblinken. We werken hard, maar humor ontbreekt nooit. Er is altijd ruimte voor een lach en gezellige sfeer. Of het nu gaat om het oplossen van een uitdaging, of het vieren van een succes - we doen het samen met veel enthousiasme en plezier!
Waar kom je terecht?
Bij de Omgevingsdienst Midden- en West-Brabant draag je bij aan een duidelijke missie: zichtbaar samenwerken aan een schone, duurzame en veilige leefomgeving. Een leefomgeving waarin we met bijna 400 collega’s zo’n 1,2 miljoen mensen veilig laten wonen, werken en recreëren. Wij werken in opdracht van de gemeenten en de provincie, en zijn verantwoordelijk voor: vergunningverlening, toezicht en handhaving op de Omgevingswet. Dit doen we in ons werkgebied, dat loopt van Midden- tot West-Brabant.
Vereisten
Dit ben jij
Je bent een proactieve en betrokken professional die met plezier meerdere ondersteunende rollen combineert. In jouw werk ben je nauwkeurig, georganiseerd en houd je overzicht, ook als je met verschillende taken of gesprekspartners tegelijk te maken hebt. Je schakelt moeiteloos tussen de verschillende disciplines, waarbij je altijd oog hebt voor wat er nodig is. Je werkt zelfstandig, maar bent ook een echte teamspeler die graag bijdraagt aan een soepele samenwerking binnen én buiten het team. Met jouw open houding en heldere communicatie weet je anderen te ontzorgen en vooruit te helpen.
Wat breng je mee?
Mbo+ werk- en denkniveau, bijvoorbeeld richting directiesecretaresse of managementassistent;
Ervaring met secretariële en administratieve ondersteuning;
Ervaring met het ondersteunen van een OR of bestuurlijk overleg is een pré;
Je bent digitaal vaardig (o.a. MS Office, Teams, Outlook, iBABS);
Ervaring binnen een (semi)overheidsorganisatie is mooi meegenomen.
Wat bieden we jou?
Bij de OMWB vinden we het belangrijk dat jij doet waar je goed in bent én dat je werk goed past bij je leven. Daarom bieden we je flexibiliteit, hybride werkmogelijkheden en volop kansen om je te ontwikkelen. De arbeidsvoorwaarden:
Een arbeidsovereenkomst voor 24 uur per week;
Salaris volgens schaal 7 van de cao SGO (max. €3.908 bij 36 uur);
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05%;
Een laptop en telefoon van de zaak;
Flexibiliteit in werktijden en thuiswerkmogelijkheden.
Waarom kiezen voor OMWB?
Samen maken we een duurzame en maatschappelijke impact door met collega’s te bouwen aan een betere omgeving in de regio.
Onze gepassioneerde collega’s zijn trots op wat ze doen, en dat voel je. Samenwerken en vertrouwen staan centraal bij ons.
Solliciteren
Heb je vragen over de vacature of wil je meer weten over de mogelijkheden binnen de OMWB? Neem dan contact op met: Wendy van den Hoogenhoff op telefoonnummer 06-5285 7332.
Je sollicitatie zien we graag tegemoet via de button. Even geen cv bij de hand? Geen probleem! Geef ons je naam en telefoonnummer, en onze recruiter Irma neemt contact met je op.
Let op: in verband met vakanties kan een reactie iets langer op zich laten wachten dan gebruikelijk.
of
Bedankt voor je sollicitatie
Je sollicitatie is succesvol ingediend!