Administratief medewerker HRM
Hybride- Tilburg, Noord-Brabant, Nederland
€ 3.831 per maandHRM
Functieomschrijving
Word jij blij van administratieve HR-klussen – van werving tot uitdiensttreding? Kun je sollicitanten en medewerkers op een vriendelijke en snelle manier verder helpen? Zet je dan als administratief medewerker HRM in voor een schone, veilige en duurzame leefomgeving.
Vacature
Als administratief medewerker HRM ben je verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van de HR-processen, zoals werving en selectie, in-, door- en uitstroom, inhuur, contractmutaties, declaraties, personeelsdossiers, verlof etc. Je verwerkt mutaties, beantwoordt vragen (bijvoorbeeld over arbeidsvoorwaarden), je bewaakt termijnen en je stelt rapportages op. Je zorgt dat alles op tijd en correct is verwerkt voor de externe salarisadministratie. Bij de uitvoering van je werk maak je gebruik van de nieuwste HR-software, zoals AFAS voor de personeelsadministratie en Recruitee voor recruitment. Naast je administratieve taken denk je mee over het verbeteren van de processen en diensten van HRM.
Waar kom je terecht?
Als administratief medewerker HRM bij de OMWB draag je bij aan een duidelijke missie: zichtbaar samenwerken aan een schone, duurzame en veilige leefomgeving. Een leefomgeving waarin we met ruim 350 collega’s zo’n 1,2 miljoen mensen veilig willen laten wonen, werken en recreëren. Wij werken in opdracht van de gemeenten en provincie en zijn verantwoordelijk voor: vergunningverlening, toezicht en handhaving op de milieuwetgeving. Dit doen we in ons werkgebied, dat loopt van Midden- tot en met West-Brabant.
Team
Je werkt binnen het team HRM dat onderdeel is van de afdeling Bedrijfsvoering. Hierin werken één strategisch adviseur/coördinator, twee HR-adviseurs, één arbo- en verzuimadviseur, één recruiter en twee administratief medewerkers. Samen zorgen jullie ervoor dat medewerkers optimaal kunnen werken en zich blijven ontwikkelen, op een gezonde en plezierige manier.
Collega aan het woord
“Het is ontzettend leuk om te werken voor Team HRM van de OMWB en samen op de juiste wijze medewerkers en management te kunnen ondersteunen en adviseren. Zo lever ik mijn bijdrage aan onze Brabantse leefomgeving!”
Claudia, administratief medewerker HRM.
Vereisten
Wat breng je mee?
Je hebt een relevante opleiding op minimaal mbo 4 niveau. Ook heb je enige ervaring met personeels- en/of salarisadministratie. Als je ervaring met AFAS hebt, is dat een pré. Je kunt gemakkelijk overweg met digitale middelen en applicaties. Tevens beschik je over de volgende competenties:
- Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.
- Je werkt accuraat en gedisciplineerd, bent proactief en stressbestendig.
- Je instelling is klant- en oplossingsgericht en je gaat integer om met gevoelige informatie.
Wat bieden we?
- Een arbeidsovereenkomst bij de OMWB voor gemiddeld 20 uur per week. In eerste instantie voor de duur van één jaar, daarna heb je uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd;
- Een salaris van maximaal € 3.831,- bruto per maand (schaal 7), afhankelijk van opleiding en ervaring en op basis van een fulltime dienstverband;
- Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05 procent van je brutosalaris;
- Deelname aan het pensioenfonds ABP;
- Een moderne kantooromgeving op slechts vierhonderd meter van station Tilburg;
- De mogelijkheid je werk flexibel in te delen en gedeeltelijk thuis te werken, waarbij de voorzieningen voor een arbo-verantwoorde thuiswerkplek worden vergoed;
- Diverse faciliteiten om gezond en vitaal te blijven, zoals de mogelijkheid om te sporten of een fiets te kopen van je IKB-budget en een actief vitaliteitsprogramma.
Waarom kiezen voor OMWB?
- Samen hebben we de kans om een duurzame en maatschappelijke impact te maken in Brabant door met collega’s te bouwen aan een betere omgeving in de regio.
- Wij vinden ontwikkeling erg belangrijk, en bieden daarom een plek waar je jouw expertise ontwikkelt en de flexibiliteit krijgt om zelf in te vullen hoe je dat doet. Zo kan je verschillende opleidingen, trainingen en cursussen volgen, op basis van wat jij wil ontwikkelen.
- Onze gepassioneerde collega’s zijn trots op wat ze doen, en dat voel je. Samenwerken en vertrouwen staan centraal bij ons.
Geïnteresseerd?
Stuur dan je CV en motivatie uiterlijk op 13 oktober a.s. Heb je nog vragen over de vacature of wil je meer weten over de mogelijkheden binnen de OMWB? Neem dan contact op met: Erik van de Polder, strategisch HRM adviseur/coördinator HRM via 06 52857385.
Acquisitie door recruitmentbureaus en zzp’ers: We vullen deze functie zelf in. In andere gevallen zal de vacature op Flexwestbrabant.nl (DAS) worden gepubliceerd.
of
Bedankt voor je sollicitatie
Je sollicitatie is succesvol ingediend!